20 عامل موثر برای افزایش امتیاز اسپم شما
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


20 عامل موثر در افزایش امتیاز اسپم شما در این مقاله قصد داریم تا ادامه این مقاله در مورد امتیازات اسپم و دلایل این افزایش را به شما معرفی کنیم.

داده های هرزنامه چیست؟

شاید هنوز از خود می پرسید که امتیازات اسپم چیست و خطر افزایش یافته در آن وجود دارد.

سطح اسپم امتیازی است که گوگل در مورد وب سایت ها در نظر می گیرد و جالب است بدانید که این عدد توسط گوگل بین 1 تا 5 قابل تشخیص است و میزان بازدید سایت ماز اغراق آمیزتر و دور از واقعیت است اما کافی است همین ابزار ماز را بدانید و تغییر دهید.

امتیازات اسپم برای سایت هایی که از محتوای خوب استفاده نمی کنند یا به طرق مختلف قصد نادیده گرفتن مخاطب را دارند واقعاً می تواند تغییر کند.

درک وب سایت شما توسط موتورهای جستجو مستقیماً با موضوع وب سایت شما مرتبط است. به عنوان مثال، سایت های فروشگاهی و سایت های محتوا دارای برداشت های متفاوت و عوامل تشخیص متفاوت هستند.

داشتن تورهای کم و دسته بندی های زیاد و محتوای خالی برای جذب بازدید

این یکی از دلایلی است که به گوگل اطلاع دهید که قصد دارید گوگل و مخاطبان خود را فریب دهید و می خواهید روی برچسب ها و متا تگ ها در نتایج جستجو کار کنید تا به نتایج برتر نزدیک شوید.

2: لینک های داخلی کمتر و حذف برچسب ها در مقالات

در مقالات مختلف بر اهمیت ایجاد تگ ها و لینک های داخلی تاکید کرده ایم. تعداد لینک ها و برچسب های خیلی کم یا زیاد باعث تضعیف موقعیت داخلی سایت شما در گوگل می شود و به مرور زمان صفحات داخلی و اولویت های مخاطب را ضعیف می کند، اصطلاح شما را از نتایج حذف می کند و امتیاز اسپم شما را افزایش می دهد.

3: تنوع کمتر لینک به سایت

تبلیغات خارجی یکی از عواملی است که در افزایش بازدید و ارتقای کلمات شما در نتایج جستجو تاثیر می گذارد، اما توجه داشته باشید که تنوع لینک های ورودی به سایت شما بسیار مهم است و اگر محدود به چند دامنه باشد و لینک های زیادی از آنها دریافت کند، امتیاز اسپم سایت شما افزایش می یابد.

4: عنوان مقاله و طول سرفصل ها

همیشه سعی کنید تا حد امکان از عنوان و عنوان فرعی برای متن و برچسب ها استفاده کنید. یکی از عواملی که مخاطب شما را از خواندن مقاله در سایت شما باز می دارد، عنوان طولانی مقاله است و باعث می شود سایت شما تقریبا اسپم یا زرد شود.

5. تعداد لینک های خارجی خیلی کم یا خیلی زیاد است

همانطور که گفته شد لینک های خارجی در تبلیغ کلمات و افزایش بازدید موثر هستند بدیهی است سایتی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده نباید لینک های خارجی ثبت شده زیادی داشته باشد.

ایجاد لینک های خارجی و افزایش تعداد به فعالیت داخلی وب سایت و طول عمر دامنه بستگی دارد، پس یادتان باشد برای شروع لینک سازی خارجی و بهینه سازی وضعیت داخلی وب سایت 1 تا 2 ماه صبر کنید و سپس تبلیغات خارجی را شروع کنید و از ایجاد تعداد زیادی لینک خارجی خودداری کنید و به وب سایت فرصت دهید تا طول عمر خود را افزایش دهد.

6: طول آدرس های صفحات داخلی سایت

همیشه از URL های کوتاه برای دسته بندی و صفحات داخلی استفاده کنید.

7: صفحه تماس موجود نیست و با ما تماس بگیرید

همیشه دسترسی لازم را برای ارتباط عمومی یا گزارش خطا ایجاد کنید، حتی در صفحات 404، رسانه های اجتماعی یا ارتباطات آنلاین را در نظر بگیرید یا از مخاطبان خود بخواهید با انتقاد یا پیشنهاد با شما تماس بگیرند و به صفحاتی که رسانه های اجتماعی در دسترس و قابل مشاهده هستند لینک دهند.

8: توضیحات متا بسیار طولانی و استفاده بیش از حد از حروف صدادار

در توضیحات متا خود بسیار مراقب باشید. توضیحات متا را در این صفحه توضیح داده ایم. توضیحات متا هر مقاله در جذب مخاطب بسیار موثر است، اگر به یک متا توضیحات کوتاه مقاله فکر کنید، رتبه مقالات در وب را بهبود می بخشد و سعی کنید از یک یا دو کلمه در آن استفاده کنید و سعی کنید آن را به صورت توصیفی، با کلمات و خط تیره به پایان برسانید.

9: تکرار بیش از حد کلمات کلیدی سیاه و بدون محتوا

از استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی یا کلمات غیر مرتبط با موضوع مقاله خودداری کنید، زیرا سایت شما می تواند اسپم و ضعیف به حساب بیاید، پس در نوشتن محتوا بسیار مراقب باشید و از کلمات کلیدی استفاده کنید.

10: استفاده از فونت و محتوای نامناسب

گوگل در گذشته در تحلیل متن فارسی کاملا ضعیف بود و فقط کلمات را به شکل اصلی در نتایج جستجو نشان می داد، اما در آخرین به روز رسانی هسته خود ترجمه صحیحی را برای وب سایت های فارسی زبان در نظر گرفت و متن فارسی را به طور کامل تحلیل و تایید کرد.

11: عدم تعادل لینک های سایت

لینک های خارجی بخشی از سئو و بهینه سازی کلمات کلیدی هستند و نکات مهمی وجود دارد که می توانید با دنبال کردن آنها بیشتر از این موارد بهره مند شوید. یکی از این نکات تبلیغات و لینک دادن به صفحات و مقالات داخلی است. به خاطر داشته باشید که لینک های خارجی، علاوه بر انکر تکست که می بینید، رتبه کلمات کلیدی را در صفحه ای که به آن لینک می دهید افزایش می دهد. s به سایت شما این صفحه شما را قوی نگه می دارد و از افزایش علائم اسپم برای سایت جلوگیری می کند.

12: ایجاد لینک در سایت های چینی و کره ای

شاید این عنوان برای شما هم تازگی داشته باشد اما باید بدانید که وب سایت های چینی و کره ای به دلیل نداشتن خزنده های گوگل مناسب و فاصله زبانی با پلتفرم های ایرانی باعث افزایش قابل توجه امتیاز اسپم وب سایت شما می شوند و به خصوص اکثر وب سایت های چینی دارای لینک گزارش اسپم برای کاربران غیر فعال فارسی و هندی هستند. به طور کلی، وبلاگ ها و سرویس های وبلاگ نویسی دارای امتیاز اسپم بالایی هستند، اما به یاد داشته باشید که محتوای ایجاد شده و لینک های هندی نباید امتیاز اسپم خوبی داشته باشند، اما به یاد داشته باشید که چند لینک هندی ایجاد کنید. وب سایت های دانشگاهی و دولتی چین به میزان قابل توجهی اسپم را افزایش می دهند و حتی کلمات شما را جریمه می کنند.

13: عدم تعامل بین سایت و شبکه های اجتماعی موجود در سایت

هر وب سایتی برای دیده شدن بهتر و افزایش ترافیک و بهینه سازی کلمات کلیدی به چندین فعالیت در رسانه های اجتماعی نیاز دارد. اگر یک صفحه رسانه اجتماعی دارید، حتما رویداد را به وب سایت خود پیوند دهید.

14: استفاده از لینک های آفلاین زیاد در محتوا و مقالات

همانطور که در مطالب قبلی گفتیم ایجاد لینک های خارجی تاثیر بسیار خوبی در افزایش رتبه وب سایت شما خواهد داشت اما به یاد داشته باشید که تعداد این لینک ها باید کنترل شده و به 1-2 عدد محدود شود.

15: سطح کیفیت لینک های خارجی داخل مقاله

لینک هایی که از مقاله به دامنه های دیگر ارائه می دهید، مطمئن شوید که دامنه های با کیفیت و مرتبط را انتخاب می کنید. این دامنه ها مانند: ویکی پدیا، آمازون، گوگل، اپل، مایکروسافت هستند که قدرت خوبی دارند و حاوی مقالات پر مغز هستند، اما لازم به ذکر است که کلمه ای که قصد لینک دادن در این دامنه ها را دارید مرتبط است و قبل از لینک دادن، کلمه را جستجو کنید، اگر دامنه قوی در این سایت ها وجود نداشته باشد، در صورت وجود تنوع در این سایت، کلمه را دریافت خواهید کرد. به عنوان هرزنامه شناسایی شود

16: از آمار گوگل آنالیتیکس استفاده نکنید و خطاها را بررسی کنید

اگر قصد ایجاد یک وب سایت را دارید، پس از ایجاد آن، حتما Google analytics را نصب کنید که فعالیت مداوم وب سایت شما را نشان می دهد و برای گوگل بسیار مهم است.

17: از اعداد در آدرس صفحه و مقاله استفاده نکنید

از ایجاد اعداد واحد در URL های جداگانه خودداری کنید که به سرعت امتیاز اسپم سایت شما را افزایش می دهد.

18 نام دامنه خود را تا حد امکان کوتاه انتخاب کنید و از اعداد استفاده نکنید

19: تکرار کلمات بد بارها و بارها

از استفاده از کلمات سمی مانند کلمات کوتاه، 18، داروهای خاص، بازی با صحنه های مستهجن در عنوان و برچسب دسته بندی خودداری کنید و از تکرار آنها در مقالات خودداری کنید.

20: استفاده از پروتکل امن HTTPS ناموفق بود

این پروتکل برای وب سایت هایی که درگیر داده های مخاطب هستند بسیار مهم است و عدم استفاده از آن باعث افزایش بسیار زیاد امتیاز اسپم می شود.

ادامه مطلب:https://blogten.ir/20-spam-score/





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : hami70
ت : سه شنبه 3 مرداد 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی